WWW.party nonan.COM

WWW.party nonan.COM

ایمیل :
شماره: شماره خود را قرار دهید
WWW.party nonan.COM

تبلیغات


">

آخرین ارسال های انجمن


عنوان پاسخ بازدید نویسنده آخر
ForumPostCountAnswer [ForumPostLastAuthor] [] [loxblog]

ترینر بازی Batman Arkham Origins

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 200


 در Batman Arkham Origins همه ی شخصیت های افسانه ای داستان های بتمن بازگشته اند تا بار دیگر نام بتمن را به عنوان یکی از بزرگ ترین ابرقهرمان ها مطرح سازنند . داستان بازی به ۲۰ سال قبل از مرگ جوکر باز می گردد  و چند سال قبل از حوادث نسخه های Arkham Asylum و Arkham City روی می دهد ، Black Mask قصد دارد بتمن را به قتل برساند ، و بتمن جوان هم در طول بازی سعی دارد تا هدف وی را از این کار جویا شود که همین مسئله باعث می شود سر و کله ی دشمنان نام آشنایی همچون جوکر نیز پیدا شود . جوکر قدرتمند تر از همیشه سعی دارد تا باز هم مثل همیشه خفاش همیشه بیدار شهر گاتهام را  به دردسر بیاندازد . گیم پلی بازی دچار تحول نشده است و سیستم مبارزات بازی نسبت به نسخه ی پیشین تغییر چندانی نکرده است البته در بخش هایی مانند سطح دشواری مراحل بهبودهایی صورت گرفته است ، گیم پلی بازی به طور مستقیم وابسته به مهارت گیمر می باشد و هر چقدر مهارت گیمر بیشتر باشد ، گیم پلی بازی نیز پیشرفته تر خواهد شد . شهر گاتهام هم به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده که به وسیله ی یک پل بزرگ به یکدیگر مرتبط شده اند و شما می توانید برای صرفه جویی در زمان از قابلیت Fast Travel استفاده نمایید . بازی Batman Arkham Origins از موتور گرافیکی Unreal Engine 3 بهره می برد که برای این بازی جهش بسیار خوبی می باشد و نوید یک گرافیک بسیار عالی را می دهد . ترینر بازی Batman Arkham Origins امکانات بسیار زیاد و کاربردی در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید چالش های پیش روی خود را به آسانی پشت سر بگذارید . سلامتی نامحدود ، مهمات نامحدود و فریز تایمر از مهم ترین قابلیت های ترینر بازی Batman Arkham Origins می باشند .



موضوع : خدای بازی , ترینر , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

کرک بازی Batman Arkham Origins

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 194


 در Batman Arkham Origins همه ی شخصیت های افسانه ای داستان های بتمن بازگشته اند تا بار دیگر نام بتمن را به عنوان یکی از بزرگ ترین ابرقهرمان ها مطرح سازنند . داستان بازی به ۲۰ سال قبل از مرگ جوکر باز می گردد  و چند سال قبل از حوادث نسخه های Arkham Asylum و Arkham City روی می دهد ، Black Mask قصد دارد بتمن را به قتل برساند ، و بتمن جوان هم در طول بازی سعی دارد تا هدف وی را از این کار جویا شود که همین مسئله باعث می شود سر و کله ی دشمنان نام آشنایی همچون جوکر نیز پیدا شود . جوکر قدرتمند تر از همیشه سعی دارد تا باز هم مثل همیشه خفاش همیشه بیدار شهر گاتهام را  به دردسر بیاندازد . گیم پلی بازی دچار تحول نشده است و سیستم مبارزات بازی نسبت به نسخه ی پیشین تغییر چندانی نکرده است البته در بخش هایی مانند سطح دشواری مراحل بهبودهایی صورت گرفته است ، گیم پلی بازی به طور مستقیم وابسته به مهارت گیمر می باشد و هر چقدر مهارت گیمر بیشتر باشد ، گیم پلی بازی نیز پیشرفته تر خواهد شد . شهر گاتهام هم به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده که به وسیله ی یک پل بزرگ به یکدیگر مرتبط شده اند و شما می توانید برای صرفه جویی در زمان از قابلیت Fast Travel استفاده نمایید . بازی Batman Arkham Origins از موتور گرافیکی Unreal Engine 3 بهره می برد که برای این بازی جهش بسیار خوبی می باشد و نوید یک گرافیک بسیار عالی را می دهد . کرک بازی Batman Arkham Origins نیز بالاخره منتشر شد تا همه دوست داران این بازی بتوانند آن را تجربه نمایند . کرک بازی Batman Arkham Origins نسخه ی معتبر RELOADED می باشد و برای استفاده از آن کافیست تا فایل های موجود در کرک را در محل نصب بازی کپی نمایید .



موضوع : خدای بازی , کرک , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

ترینر بازی Ridge Racer Driftopia

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 168


 اگر بخواهید در بازی Ridge Racer Driftopia از همه رقیبان خود پیش بیفتید و هیچ عنوان اول و برتری را از دست ندهید ، ترینر بازی Ridge Racer Driftopia با قابلیت های بسیار کاربردی خود به شما کمک می کند . ترینر بازی Ridge Racer Driftopia هر آنچه را که برای پیروزی در تمامی مسابقات نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد . مهم ترین قابلیت ترینر بازی Ridge Racer Driftopia را می توان ، نیتروی نامحدود دانست ، این قابلیت به شما کمک می کند تا در لححظات حساس مسابقه به صورت نامحدود با سرعتی فراتر از حد معمول از رقیبان پیشی بگیرید و بدین ترتیب شانس دیگر رانندگان را برای رسیدن به پیروزی به حداقل برسانید . هر چقدر هم که راننده ی خوب و قابلی باشید ، به آسانی نخواهید توانست تا به بالاترین سطح موجود در بازی برسید ولی با استفاده از ترینر بازی Ridge Racer Driftopia به راحتی خواهید توانست خود را به بالاترین سطح ممکن رسانده و از ابتدای بازی خود را یک راننده ی فوق حرفه ای بدانید . 



موضوع : خدای بازی , ترینر , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

مجموعه والپیپر بازی ها (سری ۳)

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 182


 مجموعه والپیپر بازی ها (سری ۳) – والپیپر تصویر بسیار با کیفیتی می باشد که بیشتر برای قرارگیری در دسکتاپ ویندوز و یا محیط بسیاری از سیستم عامل و گجت ها استفاده می شود و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شود . با توجه به زمینه کاری سایت گرندگیم و استقبال بسیاری از کاربران از والپیپرهای بازی های رایانه ای ، از این پس مجموعه های والپیپر بازی ها به صورت مرتب در سایت قرار خواهند گرفت . در تهیه این مجموعه ها سعی خواهد شد تا از والپیپر جدیدترین بازی ها در کنار والپیپر بازی های محبوب گذشته استفاده شود و ازلحاظ کیفیت و اندازه نیز تمام والپیپرها با کیفیت بین HD و Full HD می باشند تا به راحتی با حداکثر کیفیت در اکثر نمایشگرها و گجت ها قابل استفاده باشند .



موضوع : خدای بازی , عکس , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

آخرین مطالب


ترینر بازی Dead Island Ryder White تاریخ ارسال : 1392/8/27
آپدیت بازی Assassins Creed IV Black Flag تاریخ ارسال : 1392/8/27
ترینر بازی Assassins Creed IV Black Flag تاریخ ارسال : 1392/8/27
ترینر بازی Call of Duty Ghosts تاریخ ارسال : 1392/8/18
ترینر بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 تاریخ ارسال : 1392/8/14
کرک بازی Call of Duty Ghosts تاریخ ارسال : 1392/8/14
ترینر بازی Demonicon تاریخ ارسال : 1392/8/11
ترینر بازی Enslaved Odyssey to the West تاریخ ارسال : 1392/8/10
سیو بازی Enslaved Odyssey to the West تاریخ ارسال : 1392/8/10

دیدگاه کاربران


جناب [Comment_Author] در تاریخ[Comment_Date] و [Comment_Time] نظر زیر را ارسال کرده است

[Comment_Gavator]

[Comment_Content]


[Comment_Form] [Comment_Page]

صفحات


کل صفحات سایت : 43

تبلیغات

پیوند های روزانه

نرم افزار (<-LinkdailyClicks->) خرید بازی (<-LinkdailyClicks->) ساختن وبلاگ (<-LinkdailyClicks->) شماره پیمان کارها (<-LinkdailyClicks->) حمل ته لنجی با ضمانت از دبی (<-LinkdailyClicks->) خرید از چین (<-LinkdailyClicks->) قلاده اموزشی ضد پارس سگ (<-LinkdailyClicks->) الوقلیون (<-LinkdailyClicks->)

خبرنامه

با وارد کردن ایمیل در خبرنامه سایت از برترین اخبار و اعلامیه های سایت با خبر شوید



نویسندگان

مهردادمرادی



وضعیت

وضعیت حاضرین
نفرات حاضر : [Online]
اعضای حاضر : [Online_User]
تعداد کل اعضا : 2

ورود کاربر
فراموشی رمز عبور
خوش آمدید کاربر عزیز
<> سلام !
> پنل سایت
ویرایش پرفایل
ارسال مطلب
برون رفت
تالار گفتمان

آمار مطالب
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 15

آمار بازدید
بازدید امروز : 15 نفر
بازدید دیروز : 121 نفر
بازدید هفته : 339 نفر
بازدید ماه : 1059 نفر
بازدید سال : 5514 نفر
بازدید کل : 108565 نفر

تبیلغات

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

همه پرسی

از وبلاگ من چقدر راضی هستین؟

تبادل لینک هوشمند