WWW.party nonan.COM

WWW.party nonan.COM

ایمیل :
شماره: شماره خود را قرار دهید
WWW.party nonan.COM

تبلیغات


">

آخرین ارسال های انجمن


عنوان پاسخ بازدید نویسنده آخر
ForumPostCountAnswer [ForumPostLastAuthor] [] [loxblog]

ترینر بازی Assassins Creed Revelations

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 349


 ترینر بازی Assassins Creed Revelations به شما در انجام مراحل این بازی بسیار زیبا و دوست داشتنی کمک خواهد نمود . ترینر بازی Assassins Creed Revelations امکانات و آیتم های متعددی را در اختیار شما خواهد گذاشت تا بتوانید به راحتی قدرت تهاجمی و تدافعی خود را در بازی افزایش دهید . ترینر بازی Assassins Creed Revelations سلامتی نامحدود را در اختیار شما خواهد گذاشت که با توجه به گیم پلی اکشن و لذت بخش بازی خواهید توانست بی دغدغه به سمت دشمنان هجوم ببرید . اما ترینر بازی Assassins Creed Revelations لیستی از ابزارهای تهاجمی نامحدود در اختیار شما خواهد گذاشت که از آن جمله می توان به مهمات نامحدود ، انواع بمب های نامحدود ، چاقو و خنجرهای نامحدود ، تیرهای کمان نامحدود ، سم نامحدود اشاره نمود که می توان گفت بسیار از کارهای فرعی و اتلاف وقت در بازی را برای شما کنار خواهد گذاشت و می توانید با لذت دوچندان به انجام مراحل تعبیه شده در بازی بپردازید و دیگر هیچ دغدغه ای ار بابت تامین و خرید مهمات نخواهید داشت .



موضوع : ترینر , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

کرک بازی Metro Last Light

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 307


 داستان این بازی فوق العاده جذاب است ، ماجرای بازی Metro Last Light در روسیه ای بعد از جنگ اتمی اتفاق می افتد ( شاید جنگ جهانی بعدی ! ) ، جایی که تمام روسیه آلوده به مواد شیمیایی شده و روی زمین هیچ جایی برای زندگی نیست و شاید بگوییم حیات متوقف شده ، حال همه چیز در دنیای زیرزمین جریان دارد ، کانال های زیرزمینی ، مجراها ، تونل ها و مسیرهای مترو مکان اصلی زندگی مردم می باشد و روز به روز وضع بدتر خواهد شد ، Metro Last Light در بین این بازی های با داستان های تکراری با اینکه ایده ی چندان جدیدی را نمی دهد ولی می تواند از لحاظ فنی حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد ، باز هم یک منجی و این بار آن منجی Artyom خواهد بود تا از این روزنه ی امید برای مردم استفاده کند و آن ها را از این زندگی وحشتناک نجات دهد . کرک بازی Metro Last Light حجم بسیار کمی داشته  و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید . کرک را دریافت نمایید ، سپس آن را از حالت فشرده در آورید و فایل های موجود در آن را در پوشه ای که بازی را در آن نصب کرده اید کپی و جایگزین نمایید . اگر در پوشه ی بازی ، پوشه ای به نام Binaries یا Win32 قرار داشت دقت کنید که کرک را در این پوشه ها بریزید و بعد بازی را از داخل پوشه ی نصب اجرا نمایید 



موضوع : کرک , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

سیو بازی Resident Evil 6

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 345


 بازی Resident Evil 6 یک بازی بسیار عالی و بی نظیر در سبک خود می باشد که تقریبا می توان گفت یکی از بازی های صاحب سبک نیز می باشد . بازی Resident Evil 6 را می توان یکی از ادامه های موفق نسخه های متعدد قبلی این مجموعه دانست که طرفداران بسیار زیادی دارد. این عنوان می توان جز موفق ترین ساخته های شرکت Capcom که در سال ۲۰۱۳ برای پی سی منتشر شد و انصافا هم نسخه جدید آن یعنی Resident Evil 6 ادامه مناسبی برای نسخه های پیشین آن محسوب می شود . بازی در مکان های مختلفی اتفاق می افتند که همه حس ترس را به خوبی منتقل خواهند کرد و تقریبا می توان گفت همه مکان های موجود در بازی این ویژگی را دارند و برای اولین بار در این بازی که پا به یک مکان می گذارید ، نمی توانید بی خیال ، در آن قدم بزنید . در بازی Resident Evil 6 سلاح های متعددی وجود دارند که به شما کمک خواهند تا دشمنان را از بین ببرید ، همچنین در این نسخه شما می توانید در حین حرکت با سلاح گرم به دشمنان شلیک نمایید و یا با سلاح سرد به آن ها از نزدیک یورش ببرید . به وسیله ی سیو بازی Resident Evil 6 خواهی توانست تا از کلیه آیتم های موجود در بازی بهره ببرید و همچنین به وسیله ی این سیو قادر خواهید بود تا مرحله مورد نظر خود را به دلخواه از بین مراحل موجود در بازی انتخاب نمایید .



موضوع : سیو , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

کرک بازی Mortal Kombat Komplete Edition

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 300


 سری بازی های Mortal Kombat را می توان یکی از محبوب ترین و مشهورترین بازی ها در سبک مبارزه ای دانست ، این بازی تقریبا یکی از کهنه کاران سبک مبارزه می باشند و کمترین گیمری هست تا نام این بازی را نشنیده باشد یا یک بار آن را کنسول های مختلف تجربه نکرده باشد ،  اما در سال های اخیر بازی های Mortal Kombat با فراز و نشیب های بسیار رو به رو بوده اند ، پس از عنوان ناامید کننده MK vs. DC Universe حالا Mortal Kombat با عنوان جدیدی به نام Mortal Kombat Komplete Edition برگشته است تا شکوه از دست رفته خود را باز یابد ، مانند دهه نود میلادی که این بازی یکه تازی می کرد . بازی Mortal Kombat Komplete Edition بهبودهای زیادی نسبت به نسخه های قبل از خود دارد که چشمگیرترین آن ها گرافیک و گیم پلی بازی خواهد بود زیرا این بازی پس از عرضه نسخه های سه بعدی نتوانسته بود به موفقیت های زیادی برسد و اکنون این عنوان می تواند Mortal Kombat را باز هم سر زبان ها بیاورد . چندی پیش نیز کرک بازی Mortal Kombat Komplete Edition منتشر شد تا همه دوست داران این بازی بتوانند در سراسر دنیا این بازی تجربه کنند ، برای استفاده از کرک بازی Mortal Kombat Komplete Edition باید آن را در پوشه نصب بازی کپی و جایگزین نمایید . 



موضوع : کرک , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

آخرین مطالب


ترینر بازی Dead Island Ryder White تاریخ ارسال : 1392/8/27
آپدیت بازی Assassins Creed IV Black Flag تاریخ ارسال : 1392/8/27
ترینر بازی Assassins Creed IV Black Flag تاریخ ارسال : 1392/8/27
ترینر بازی Call of Duty Ghosts تاریخ ارسال : 1392/8/18
ترینر بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 تاریخ ارسال : 1392/8/14
کرک بازی Call of Duty Ghosts تاریخ ارسال : 1392/8/14
ترینر بازی Demonicon تاریخ ارسال : 1392/8/11
ترینر بازی Enslaved Odyssey to the West تاریخ ارسال : 1392/8/10
سیو بازی Enslaved Odyssey to the West تاریخ ارسال : 1392/8/10

دیدگاه کاربران


جناب [Comment_Author] در تاریخ[Comment_Date] و [Comment_Time] نظر زیر را ارسال کرده است

[Comment_Gavator]

[Comment_Content]


[Comment_Form] [Comment_Page]

صفحات


کل صفحات سایت : 43

تبلیغات

پیوند های روزانه

نرم افزار (<-LinkdailyClicks->) خرید بازی (<-LinkdailyClicks->) ساختن وبلاگ (<-LinkdailyClicks->) شماره پیمان کارها (<-LinkdailyClicks->) حمل ته لنجی با ضمانت از دبی (<-LinkdailyClicks->) خرید از چین (<-LinkdailyClicks->) قلاده اموزشی ضد پارس سگ (<-LinkdailyClicks->) الوقلیون (<-LinkdailyClicks->)

خبرنامه

با وارد کردن ایمیل در خبرنامه سایت از برترین اخبار و اعلامیه های سایت با خبر شوید



نویسندگان

مهردادمرادی



وضعیت

وضعیت حاضرین
نفرات حاضر : [Online]
اعضای حاضر : [Online_User]
تعداد کل اعضا : 2

ورود کاربر
فراموشی رمز عبور
خوش آمدید کاربر عزیز
<> سلام !
> پنل سایت
ویرایش پرفایل
ارسال مطلب
برون رفت
تالار گفتمان

آمار مطالب
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 15

آمار بازدید
بازدید امروز : 710 نفر
بازدید دیروز : 31 نفر
بازدید هفته : 710 نفر
بازدید ماه : 2072 نفر
بازدید سال : 6527 نفر
بازدید کل : 109578 نفر

تبیلغات

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

همه پرسی

از وبلاگ من چقدر راضی هستین؟

تبادل لینک هوشمند