WWW.party nonan.COM

WWW.party nonan.COM

ایمیل :
شماره: شماره خود را قرار دهید
WWW.party nonan.COM

تبلیغات


">

آخرین ارسال های انجمن


عنوان پاسخ بازدید نویسنده آخر
ForumPostCountAnswer [ForumPostLastAuthor] [] [loxblog]

سیو بازی Far Cry 2

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 305


 بازی جذاب Far Cry 2 یک بازی  در سبک  اکشن اول شخص شناخته  شده است ، این بازی را Ubisoft پشتیبانی و طراحی کرده در حالی که نسخه اول این بازی را Crytek ساخته بود ، انتظارت از این بازی بسیار زیاد بود و پیش بینی می شد رقیب سر سختی برای Crysis باشد . بازی Far Cry 2 یک بازی کاملا آزادانه است و هیچگونه داستان خاصی در آن دیده نمی شود ، این بازی در منطقه ای زیبا در آفریقا شروع می شود که منطقه ای بی درخت یا ساوان است و تا مناطق جنگلی نیز ادامه می یابد . شرکت Ubisoft Montreal برخی از اعضای تیمش را در حدود ۲ هفته به منطقه ای از آفریقا فرستاد تا از زنگی بومی ، حیوانات و … فیلم برداری کنند و با این کارش ثابت کرد که تنها در فکر ساختن یک بازی نیست بلکه می خواهد یک بازی کاملا واقعی را به نمایش بگذارد . با استفاده از سیو بازی Far Cry 2 می توانید به همه ی آیتم ها و مراحل موجود در بازی دسترسی داشته باشید .



موضوع : سیو , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

ترینر بازی Call of Duty Black Ops 2

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 359


 Call of Duty Black Ops 2 نهمین نسخه از سری بازی های محبوب ندای وظیفه می باشد که می توان آن را پرطرفدارترین بازی اول شخص دنیا و یا تقریبا محبوب ترین بازی دنیا نامید و هر گیمری به احتمال بسیار زیاد در طول عمر خود حتما باید یکی از مجموعه های این بازی را به پایان رسانده باشد و در کل می توان این بازی را جز چند عنوان مشهور دنیای بازی دانست چه به صورت آنلاین و چه به صورت آفلاین بسیار زیاد هوادار دارد . ترینر بازی Call of Duty Black Ops 2 به شما کمک خواهد نمود تا به راحتی تمام مراحل این بازی پشت سر بگذارید ، سلامتی نامحدود از جمله امکانات مهم این ترینر می باشد که شما را قادر می سازد تا به سهولت به دشمنان هجوم ببرید ، مهمات نامحدود نیز آیتم دیگر ترینر بازی Call of Duty Black Ops 2 خواهد بود که به شما کمک خواهد کرد که به راحتی  دشمنان زیر را رگبار گلوله های خود دفن نمایید و همه آن ها را از بین ببرید و به هیچ وجه نگران محدودیت مهمات نباشید همچنین شلیک بی وقفه نیز شما را از ریلود کردن و وقفه در تیر اندازی بی نیاز می سازد.



موضوع : ترینر , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

آپدیت بازی Total War Rome 2

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 332


 استودیوی Creative Assembly سازنده ی سری بازی های Total War با توجه به موفقیت های که از زمان عرضه ی بازی Total War Rome بدست آورده است ، ۴ برابر بزرگتر شده است . در بازی Total War Rome 2 به طور کامل روی هر بخش از بازی به صورت اختصاصی کار شده است و تیم برنامه نویسان و طراحان بازی در این مدت به صورت جداگانه به کار در قسمت های مختلف بازی مانند طراحی نبردها و محیط بازی ، بخش داستانی بازی و بخش چندنفره بازی پرداخته اند . در بازی Total War Rome 2 کنترل روی سربازها و به طور کلی نیروها نسبت به بازی های قبلی این استودیو مانند Shogun بهبود چشمگیری پیدا نموده و با عناوین گذاشته کاملا متفاوت می باشد . گرافیک و انیمیشن های به کار رفته در بازی نیز بسیار ارتقا پیدا نموده اند که این تغییرات در تمام طول بازی کاملا محسوس می باشد ، همچنین بخش مبارزه و اکشن بازی نیز بسیار جذاب طراحی شده است و حس یک نبرد واقع گرایانه را به بازیکن القا می کند . با استفاده از آپدیت بازی Total War Rome 2 شما می توانید بازی خود را به آخرین نسخه ی بازی به روز رسانی نمایید . آپدیت بازی Total War Rome 2 می تواند برخی از مشکلات گرافیکی و باگ های بازی را حل نماید تا از انجام بازی با آخرین بروز رسانی لذت ببرید .



موضوع : آپدیت , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

ترینر بازی Assassins Creed 3

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 367


 ترینر بازی Assassins Creed 3 به شما کمک خواهد نمود تا به راحتی مراحل این بازی جذاب و محبوب را پشت سر بگذارید و تجربه ای کامل تر از این بازی بسیار مهیج داشته باشید . ترینر بازی Assassins Creed 3 امکانات متعددی را برای شما در بازی فراهم خواهد نمود تا قدرت تدافعی و تهاجمی خود را در بازی به حداکثر برسانید . سلامتی نامحدود اولین و مهم ترین آیتم این ترینر خواهد بود که شما را قادر می سازد تا به آسانی و بدون هیچگونه سختی به سربازان دشمن ، هر چند تا که باشند حمله ببرید . مهمات نامحدود در این بازی ، بسیار بازی را جالب تر خواهد نمود بدین صورت در بازی معمولی شما تعداد محدودی تیر برای کمان و گلوله برای تفنگ خود دارید و باید از آن ها در شرایط خاص استفاده نمایید اما با استفاده از ترینر بازی Assassins Creed 3 قادر خواهید بود تا به  سهولت بی وقفه به دشمنان شلیک نمایید و تمامی اهداف خود را از فاصله دور به قتل برسانید . همچنین ترینر این بازی میزان پول شما را افزایش می دهد که می توانید به وسیله ی آن لباس ، آیتم ها و سلاح های مورد علاقه ی خود را خریده یا ارتقا دهید



موضوع : ترینر , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

آخرین مطالب


ترینر بازی Dead Island Ryder White تاریخ ارسال : 1392/8/27
آپدیت بازی Assassins Creed IV Black Flag تاریخ ارسال : 1392/8/27
ترینر بازی Assassins Creed IV Black Flag تاریخ ارسال : 1392/8/27
ترینر بازی Call of Duty Ghosts تاریخ ارسال : 1392/8/18
ترینر بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 تاریخ ارسال : 1392/8/14
کرک بازی Call of Duty Ghosts تاریخ ارسال : 1392/8/14
ترینر بازی Demonicon تاریخ ارسال : 1392/8/11
ترینر بازی Enslaved Odyssey to the West تاریخ ارسال : 1392/8/10
سیو بازی Enslaved Odyssey to the West تاریخ ارسال : 1392/8/10

دیدگاه کاربران


جناب [Comment_Author] در تاریخ[Comment_Date] و [Comment_Time] نظر زیر را ارسال کرده است

[Comment_Gavator]

[Comment_Content]


[Comment_Form] [Comment_Page]

صفحات


کل صفحات سایت : 43

تبلیغات

پیوند های روزانه

نرم افزار (<-LinkdailyClicks->) خرید بازی (<-LinkdailyClicks->) ساختن وبلاگ (<-LinkdailyClicks->) شماره پیمان کارها (<-LinkdailyClicks->) حمل ته لنجی با ضمانت از دبی (<-LinkdailyClicks->) خرید از چین (<-LinkdailyClicks->) قلاده اموزشی ضد پارس سگ (<-LinkdailyClicks->) الوقلیون (<-LinkdailyClicks->)

خبرنامه

با وارد کردن ایمیل در خبرنامه سایت از برترین اخبار و اعلامیه های سایت با خبر شوید



نویسندگان

مهردادمرادی



وضعیت

وضعیت حاضرین
نفرات حاضر : [Online]
اعضای حاضر : [Online_User]
تعداد کل اعضا : 2

ورود کاربر
فراموشی رمز عبور
خوش آمدید کاربر عزیز
<> سلام !
> پنل سایت
ویرایش پرفایل
ارسال مطلب
برون رفت
تالار گفتمان

آمار مطالب
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 15

آمار بازدید
بازدید امروز : 630 نفر
بازدید دیروز : 31 نفر
بازدید هفته : 630 نفر
بازدید ماه : 1992 نفر
بازدید سال : 6447 نفر
بازدید کل : 109498 نفر

تبیلغات

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

همه پرسی

از وبلاگ من چقدر راضی هستین؟

تبادل لینک هوشمند