WWW.party nonan.COM

WWW.party nonan.COM

ایمیل :
شماره: شماره خود را قرار دهید
WWW.party nonan.COM

تبلیغات


">

آخرین ارسال های انجمن


عنوان پاسخ بازدید نویسنده آخر
ForumPostCountAnswer [ForumPostLastAuthor] [] [loxblog]

ترینر بازی Assassins Creed 2

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 436


 ترینر بازی Assassins Creed 2 در انجام مراحل این بازی شما را با اتزیو همراهی خواهد کرد و در این راه امکانات و آیتم های بسیار کاربردی در اختیار خواهد گذاشت که می تواند قدرت شما را چه از لحاظ دفاعی و چه از لحاظ تهاجمی دوچندان نماید . ترینر بازی Assassins Creed 2 سلامتی نامحدود را در اختیار شما می گذارد که بدین وسیله شما از تهاجم در امان خواهید ماند و می توانید تمرکز خود را تنها روی کشتن دشمنان قرار دهید . مهمات نامحدود نظیر انواع بمب ها و یا چاقو ها نیز از دیگر امکانات ترینر بازی Assassins Creed 2 می باشد که کار شما برای از بین بردن دشمنان از راه دور آسان می نماید و بدین ترتیب سرعت پیشرفت شما در بازی افزایش خواهد یافت . پول نامحدود از دیگر امکانات ترینر بازی Assassins Creed 2 خواهد بود که به وسیله ی آن می توانید سلاح های موردنظر خود را خریداری نمایید یا شهر و ویلای خود را بازسازی نمایید .



موضوع : ترینر , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

ترینر بازی Crysis 3

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 365


 ترینر بازی Crysis 3 که به وسیله ی آن می توانید آیتم های جدید و نامحدودی را به بازی افزوده و از آن لذت ببرید . شما می توانید این ترینر را با لینک مستقیم از سایت گرند گیم دریافت نمایید . Crysis 3 یک بازی بسیار مهیج می باشد که در سبک اول شخص بوده و تقریبا از ابتدای ورود خود به دنیای بازی توانست به واسطه ی ویژگی های خود توجه همگان را به خود جلب کند ، در نسخه سوم این بازی بازهم شاهد گرافیک خیره کننده بازی خواهیم بود که با صدا گذاری بی نظیر همراه شده است که تجربه ای متفاوت را در اختیار شما قرار دهد . این قسمت هم شاهد انواع سلاح های پیشرفته و نوآورانه خواهیم بود که نمونه آن را در کمتر بازی دیده ایم که با تکنولوژی های موجود که از نسخه اول بازی هم موجود بود و در این نسخه هم بسیار افزایش یاقته دیگر هیچ گونه کمبودی از این مسئله در بازی حس نخواهید کرد . این ترینر هم به شما کمک خواهد تا بتوانید به اسانی دشمنان خود را نابود نمایید و به همه سلاح ها و ابزارهای موجود در بازی بدون محدودیت دسترسی داشته باشید .



موضوع : ترینر , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

تریلر بازی GAT V

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 320


 چندی پیش در صفحه ی پرسش و پاسخ در سایت رسمی Rockstar قرار داده شده بود تا علاقه مندان سوالات خود را در باره ی بازی Grand Theft Auto V بپرسند ، Rockstar در پاسخ به سوالی در باره ی اینکه که آیا تریلری از گیم پلی این بازی منتشر خواهد شد ؟ اعلام نمود که به زودی تریلر گیم پلی رسمی این بازی منتشر خواهد شد . بنابراین بالاخره همه ی انتظارها به پایان رسید و تریلر رسمی گیم پلی بازی GAT V نیز منتشر شد تا همه دوست داران این بازی پرطرفدار اطلاعات کامل جدیدی از بازی موردعلاقه خود بدست آورند .  اتومبیلرانی و موتورسواری ، خلبانی با جت ها و بالگردها و سایر فعالیت تفریحی در بازی GAT V تنها بخش کوچکی از آن چیزی بود که تجربه خواهید نمود و باید منتظر عملیات های جاه طلبانه ، اکشن بی نظیر و چالش های بسیار دوست داشتنی و جدید در این بازی باشیم . در تریلر بازی GAT V شما می توانید به جزییات جدید این بازی راجع به کاراکترها ، گیم پلی ، محیط ، گرافیک و … پی ببرید و مطمئنا تریلر بازی GAT V تا مدتی می تواند عطش دوست داران این بازی را تا زمان انتشار آن فرونشاند ولی تا آن زمان قطعا چیزهای فوق العاده جدیدتری از این GAT V خواهیم شنید . بازی GAT V در تاریخ ۱۷ سپتامبر مصادف با ۲۶ شهریور ماه ۱۳۹۲ برای کنسول های Xbox 360 و PS3 عرضه خواهد شد.



موضوع : تریلر , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

کرک بازی Call of Juarez Gunslinger

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 312


 کمپانی یوبی سافت چندی پیش از یکی از عناوین بسیار محبوب خود یعنی Call of Juarez Gunslinger رونمایی نمود که همانطور که در تریلر آن شاهد بودیم ، دنیای کاملا واقع گرایانه وسترن با اکشنی کاملا بومی و حرفه ای که قطعا حس لازم برای بازیکن را در غرب وحشی ایجاد خواهد نمود و شاید این حس چیزی بیشتر از انتظار همه نیز باشد . بالاخره این بازی منتشر شد و برای اولین بار برای شما دوستان عزیز کرک بازی Call of Juarez Gunslinger را آماده نموده ایم که امیدواریم به کمک آن بتوانید بدون مشکل این بازی را اجرا نمایید و از آن لذت ببرید . کرک بازی Call of Juarez Gunslinger نسخه RELOADED می باشد که قطعا از معتبرترین گروه های انتشار بازی های رایانه ای می باشد . کرک بازی Call of Juarez Gunslinger را دانلود کرده ، بعد از دانلود کرک را از حالت فشرده در آورید و فایل های موجود در آن را در پوشه ای که بازی را در آن نصب کرده اید کپی و جایگزین نمایید ، بعد بازی را از داخل پوشه ی نصب اجرا نمایید .



موضوع : کرک , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

آخرین مطالب


ترینر بازی Dead Island Ryder White تاریخ ارسال : 1392/8/27
آپدیت بازی Assassins Creed IV Black Flag تاریخ ارسال : 1392/8/27
ترینر بازی Assassins Creed IV Black Flag تاریخ ارسال : 1392/8/27
ترینر بازی Call of Duty Ghosts تاریخ ارسال : 1392/8/18
ترینر بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 تاریخ ارسال : 1392/8/14
کرک بازی Call of Duty Ghosts تاریخ ارسال : 1392/8/14
ترینر بازی Demonicon تاریخ ارسال : 1392/8/11
ترینر بازی Enslaved Odyssey to the West تاریخ ارسال : 1392/8/10
سیو بازی Enslaved Odyssey to the West تاریخ ارسال : 1392/8/10

دیدگاه کاربران


جناب [Comment_Author] در تاریخ[Comment_Date] و [Comment_Time] نظر زیر را ارسال کرده است

[Comment_Gavator]

[Comment_Content]


[Comment_Form] [Comment_Page]

صفحات


کل صفحات سایت : 43

تبلیغات

پیوند های روزانه

نرم افزار (<-LinkdailyClicks->) خرید بازی (<-LinkdailyClicks->) ساختن وبلاگ (<-LinkdailyClicks->) شماره پیمان کارها (<-LinkdailyClicks->) حمل ته لنجی با ضمانت از دبی (<-LinkdailyClicks->) خرید از چین (<-LinkdailyClicks->) قلاده اموزشی ضد پارس سگ (<-LinkdailyClicks->) الوقلیون (<-LinkdailyClicks->)

خبرنامه

با وارد کردن ایمیل در خبرنامه سایت از برترین اخبار و اعلامیه های سایت با خبر شوید



نویسندگان

مهردادمرادی



وضعیت

وضعیت حاضرین
نفرات حاضر : [Online]
اعضای حاضر : [Online_User]
تعداد کل اعضا : 2

ورود کاربر
فراموشی رمز عبور
خوش آمدید کاربر عزیز
<> سلام !
> پنل سایت
ویرایش پرفایل
ارسال مطلب
برون رفت
تالار گفتمان

آمار مطالب
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 15

آمار بازدید
بازدید امروز : 711 نفر
بازدید دیروز : 31 نفر
بازدید هفته : 711 نفر
بازدید ماه : 2073 نفر
بازدید سال : 6528 نفر
بازدید کل : 109579 نفر

تبیلغات

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

همه پرسی

از وبلاگ من چقدر راضی هستین؟

تبادل لینک هوشمند