WWW.party nonan.COM

WWW.party nonan.COM

ایمیل :
شماره: شماره خود را قرار دهید
WWW.party nonan.COM

تبلیغات


">

آخرین ارسال های انجمن


عنوان پاسخ بازدید نویسنده آخر
ForumPostCountAnswer [ForumPostLastAuthor] [] [loxblog]

ترینر بازی FIFA 14

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 195


سری بازی های فیفا را در حال حاضر می توان محبوب ترین بازی شبیه سازی مسابقات ورزشی دانست که نسخه ی جدید آن یعنی FIFA 14 بالاخره توسط EA Games منتشر شد تا انتظار طولانی همه ی گیمرهای طرفدار این بازی هم به پایان برسد . بازی FIFA 14 نسبت به نسخه ی قبلی خود تغییرات بسیار مثبتی داشته است که به هیجان آن افزوده است . FIFA 14 به لطف موتور گرافیکی قدرتمند خود یعنی Ignite توانسته است تا خود را به عنوان بهترین بازی شبیه ساز فوتبال در دنیا معرفی کند و گوی سبقت را از رقیب خود یعنی PES برباید و طبق رسوم سال های گدشته باز هم شاهد هستیم که این فیفا است که حرف اول را در تغییرات و نوآوری ها می زند . از مهم ترین تغییرات بازی فیفا ۱۴ می توان به توسعه سیستم دریبلینگ ، توسعه بخش Skill Games ، سیستم Protect The Ball ، سیستم Pure Shot و بسیاری تغییرات جزیی و کلی دیگر اشاره نمود . ترینر بازی FIFA 14 به شما کمک می کند تا از ین بازی مهیج لذت بیشتری ببرید و از آیتم های بیشتری در بازی استفاده نمایید . با استفاده از ترینر بازی FIFA 14 خواهید توانست پول خود را افزایش دهید و امتیازات نامحدود در بازی بهره ببرید .



موضوع : خدای بازی , ترینر , ,
برچسب ها : خدای بازی ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

آپدیت بازی Batman Arkham Origins

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 174


در Batman Arkham Origins همه ی شخصیت های افسانه ای داستان های بتمن بازگشته اند تا بار دیگر نام بتمن را به عنوان یکی از بزرگ ترین ابرقهرمان ها مطرح سازنند . داستان بازی به ۲۰ سال قبل از مرگ جوکر باز می گردد  و چند سال قبل از حوادث نسخه های Arkham Asylum و Arkham City روی می دهد ، Black Mask قصد دارد بتمن را به قتل برساند ، و بتمن جوان هم در طول بازی سعی دارد تا هدف وی را از این کار جویا شود که همین مسئله باعث می شود سر و کله ی دشمنان نام آشنایی همچون جوکر نیز پیدا شود . جوکر قدرتمند تر از همیشه سعی دارد تا باز هم مثل همیشه خفاش همیشه بیدار شهر گاتهام را  به دردسر بیاندازد . گیم پلی بازی دچار تحول نشده است و سیستم مبارزات بازی نسبت به نسخه ی پیشین تغییر چندانی نکرده است البته در بخش هایی مانند سطح دشواری مراحل بهبودهایی صورت گرفته است ، گیم پلی بازی به طور مستقیم وابسته به مهارت گیمر می باشد و هر چقدر مهارت گیمر بیشتر باشد ، گیم پلی بازی نیز پیشرفته تر خواهد شد . شهر گاتهام هم به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده که به وسیله ی یک پل بزرگ به یکدیگر مرتبط شده اند و شما می توانید برای صرفه جویی در زمان از قابلیت Fast Travel استفاده نمایید . بازی Batman Arkham Origins از موتور گرافیکی Unreal Engine 3 بهره می برد که برای این بازی جهش بسیار خوبی می باشد و نوید یک گرافیک بسیار عالی را می دهد . با استفاده از آپدیت بازی Batman Arkham Origins می توانید به راحتی بازی خود را به جدیدترین نسخه ی موجود بروزرسانی نمایید . آپدیت بازی Batman Arkham Origins برخی مشکلات گرافیکی در بازی را حل خواهد کرد و همچنین باعث تغییرات کوچک و کاربردی نیز خواهد شد .



موضوع : خدای بازی , آپدیت , ,
برچسب ها : خدای بازی ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

ترینر بازی Battlefield 4

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 142


داستان بازی Battlefield 4 ، شباهت بسیاری به شوترهای امروزی دارد ، باز هم ایالات متحده آمریکا در یک سو و در سوی دیگر نیروهای روسیه قرار گرفته اند و این در حالیست که اتفاقاتی برای تیم Tombstone در شانگهای رخ می دهد . این تیم از چندین میهن پرست آمریکایی تشکیل شده است که به رهبری Daniel Recker اداره می شود ، همان کسی باکس آرت بازی به عکسش مزین شده و در تریلرها هم صدای او را شنیدیم . شما با رکر همراه خواهید شد و به همراه گروه سه نفره خود عازم شانگهای خواهید شد تا اعضای ارشد و پرنفوذ و برخی از ژنرال های آمریکایی که در شانگهای توسط سربازان چینی به گروگان گرفته شده اند پیدا کنید و آن ها را از این شهر شلوغ خارج نمایید که در حین این عملیات ، متوجه ماجراهای پیچیده تری خواهید شد و در ادامه مسائل شخصی و زندگی اعضای تیم سنگ قبر به عنوان مهم ترین رکن بازی ایفای نقش می نماید . ترینر بازی Battlefield 4 همه ی قابلیت هایی که نیاز دارید تا این بازی بسیار عالی و مهیج را به پایان برسانید در اختیار شما می گذارد . به کمک ترینر بازی Battlefield 4 شما می توانید به راحتی قدرت تدافعی و تهاجمی خود را افزایش داده و بدین ترتیب هیچ شانسی برای دشمنان خود باقی نگذارید و به سهولت به هدف خود برسید . سلامتی نامحدود ، مهمات نامحدود ، بالاترین میزان دقت و کشتن با یک ضربه را می توان از مهم ترین قابلیت های ترینر بازی Battlefield 4 دانست .



موضوع : خدای بازی , ترینر , ,
برچسب ها : خدای بازی ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

آپدیت بازی Battlefield 4

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 204


داستان بازی Battlefield 4 ، شباهت بسیاری به شوترهای امروزی دارد ، باز هم ایالات متحده آمریکا در یک سو و در سوی دیگر نیروهای روسیه قرار گرفته اند و این در حالیست که اتفاقاتی برای تیم Tombstone در شانگهای رخ می دهد . این تیم از چندین میهن پرست آمریکایی تشکیل شده است که به رهبری Daniel Recker اداره می شود ، همان کسی باکس آرت بازی به عکسش مزین شده و در تریلرها هم صدای او را شنیدیم . شما با رکر همراه خواهید شد و به همراه گروه سه نفره خود عازم شانگهای خواهید شد تا اعضای ارشد و پرنفوذ و برخی از ژنرال های آمریکایی که در شانگهای توسط سربازان چینی به گروگان گرفته شده اند پیدا کنید و آن ها را از این شهر شلوغ خارج نمایید که در حین این عملیات ، متوجه ماجراهای پیچیده تری خواهید شد و در ادامه مسائل شخصی و زندگی اعضای تیم سنگ قبر به عنوان مهم ترین رکن بازی ایفای نقش می نماید . ترینر بازی Battlefield 4 همه ی قابلیت هایی که نیاز دارید تا این بازی بسیار عالی و مهیج را به پایان برسانید در اختیار شما می گذارد . به کمک آپدیت بازی Battlefield 4 می توانید بازی خود را آخرین نسخه بروز رسانی نمایید . آپدیت بازی Battlefield 4 برخی مشکلات گرافیکی موجود در بازی را حل می نماید و همچنین سبب بروز تغییراتی در بازی می شود .



موضوع : آپدیت , ,
برچسب ها : خدای بازی ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

آخرین مطالب


ترینر بازی Dead Island Ryder White تاریخ ارسال : 1392/8/27
آپدیت بازی Assassins Creed IV Black Flag تاریخ ارسال : 1392/8/27
ترینر بازی Assassins Creed IV Black Flag تاریخ ارسال : 1392/8/27
ترینر بازی Call of Duty Ghosts تاریخ ارسال : 1392/8/18
ترینر بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 تاریخ ارسال : 1392/8/14
کرک بازی Call of Duty Ghosts تاریخ ارسال : 1392/8/14
ترینر بازی Demonicon تاریخ ارسال : 1392/8/11
ترینر بازی Enslaved Odyssey to the West تاریخ ارسال : 1392/8/10
سیو بازی Enslaved Odyssey to the West تاریخ ارسال : 1392/8/10

دیدگاه کاربران


جناب [Comment_Author] در تاریخ[Comment_Date] و [Comment_Time] نظر زیر را ارسال کرده است

[Comment_Gavator]

[Comment_Content]


[Comment_Form] [Comment_Page]

صفحات


کل صفحات سایت : 43

تبلیغات

پیوند های روزانه

نرم افزار (<-LinkdailyClicks->) خرید بازی (<-LinkdailyClicks->) ساختن وبلاگ (<-LinkdailyClicks->) شماره پیمان کارها (<-LinkdailyClicks->) حمل ته لنجی با ضمانت از دبی (<-LinkdailyClicks->) خرید از چین (<-LinkdailyClicks->) قلاده اموزشی ضد پارس سگ (<-LinkdailyClicks->) الوقلیون (<-LinkdailyClicks->)

خبرنامه

با وارد کردن ایمیل در خبرنامه سایت از برترین اخبار و اعلامیه های سایت با خبر شوید



نویسندگان

مهردادمرادی



وضعیت

وضعیت حاضرین
نفرات حاضر : [Online]
اعضای حاضر : [Online_User]
تعداد کل اعضا : 2

ورود کاربر
فراموشی رمز عبور
خوش آمدید کاربر عزیز
<> سلام !
> پنل سایت
ویرایش پرفایل
ارسال مطلب
برون رفت
تالار گفتمان

آمار مطالب
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 15

آمار بازدید
بازدید امروز : 41 نفر
بازدید دیروز : 121 نفر
بازدید هفته : 365 نفر
بازدید ماه : 1085 نفر
بازدید سال : 5540 نفر
بازدید کل : 108591 نفر

تبیلغات

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

همه پرسی

از وبلاگ من چقدر راضی هستین؟

تبادل لینک هوشمند